čtvrtek 16. března 2017

Moje nej: největší nákupní omyly

Reklamy mě většinou nechávají chladnou, s blogosférou je to ale jiná. Když moji oblíbenci pořád dokola něco chválí, dřív nebo později to začnu chtít taky. A někdy se stane, že si pak jen nadávám, za co jsem to zase vyhodila peníze :) Tady je jen pár příkladů špatných investic. Pro jistotu připomínám, že jde o můj osobní vkus a věci, které nevyhovovaly mně osobně. Nijak je neshazuju a věřím, že ostatním by přinesly spoustu radosti.

Na Wreck This Journal jsem se kdysi hodně těšila. Viděla jsem miliony videí, kochala se fotkami a říkala si, jak se vyblbnu. Samozřejmě to dopadlo tak, že jsem splnila asi jeden a půl úkolu a sešitek hodila na Pohřebiště Zbytečných Nákupů. Na obranu WTJ není problém v něm, ale spíš v mojí nešikovnosti. Protože nápady, které v hlavě vypadaly skvěle, potom v reálu dost pokulhávají a já se tak akorát naštvu, že jsem úplně levá.



Koupila jsem si i 101 mandal pro krásný den, protože mě kdysi přece hrozně bavilo vybarvovat mandaly. Jenže to mi bylo asi deset. Teď jsem vybarvila sotva jednu a nudila se u toho úplně neskutečně. Postupem času se ke mně dostaly další omalovánky. Ty luxusní zlaté se mi líbí, ale vůbec nevím, jak na ně. Kočičí jsem dostala od Magdalény, k těm si čas od času sednu (protože kočky), ale opět narážím na problém, že jsem nemehlo (a ano, přijde mi jako ztráta času sedět u omalovánek, když bych mohla dělat tolik zajímavějších věcí). A tak se i na milých omalovánkách tvoří vrstva prachu a obrůstají pavučinami...



Knih bych mohla vyjmenovat mraky. Zmiňme ale třeba Harryho Pottera a Prokleté dítě. Vím, že se mnou teď spousta z vás nebude souhlasit, ale mě to prostě nebavilo. Bezprostředně po přečtení jsem to považovala za průměrnou záležitost, ale čím víc nad tím přemýšlím, tím slabší mi to přijde. Nehodlám tu polemizovat nad tím, proč to tak je, Harry pro mě zkrátka skončil Relikviemi, a Prokleté dítě se pro mě stalo hlavním představitelem knih, za které byla škoda dávat peníze.


Kterých nákupů litujete vy? :)

4 komentáře:

  1. Úplně ti rozumím. Hlavně, co se týče první dvou. WTJ jsem kdysi hrozně chtěla, ale pak jsem zjistila, že v životě nestvořím to, co vídám ve videích. Že cokoliv, co dám dohromady, vypadá jako dílo šestiletého dítěte po obrně (příliš černý humor?).
    Co se týče omalovánek... No, můj fejeton na téma stresové omalovánky ocenil i náš vyučující tvůrčího psaní :D Myslím, že to nemá cenu rozvádět, ale pokud by jsi se chtěla pokochat, tak ho najdeš zde (je to jen krátká záležitost): http://mafalda.cz/stresove-omalovanky/

    HP je moje srdcovka. Chystám se koupit Fantastická zvířata, protože film se mi neskutečně líbil. Ale Prokleté dítě mě nezaujalo ani námětem, takže jsem jej nečetla, a pravděpodobně ani číst nebudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, s fejetonem souhlasím :D Mě by nakonec možná ani netrápilo, že mi to nejde tak krásně, jako ostatním. Spíš nevím, co mám dělat při tom vybarvování. Přijde mi to jako ztráta času. To už si jdu radši třeba skládat puzzle, u toho aspoň stíhám třeba sledovat film.

      Vymazat
  2. S WTJ naprosto souhlasím, taky jsem si říkala jak to nebude super a nakonec mám celkem 3 úkoly! :'D
    S Prokletým dítětem souhlasím... já si ho naštěstí jen vypůjčila od kamarádky, protože jsem od ní moc neočekávala a vyhodit za ní 400? Za ty peníze jsem si koupila tričko s Doctorem WHO a jsem naprosto spokojená. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je výhoda, když je od koho si půjčovat :) A zajímalo by mě, kolik je na světě takhle opuštěných nedokončených WTJ :D

      Vymazat

Konstruktivní kritika se přijímá, urážky a sprosťárny se mažou. A samozřejmě díky za každý komentář :)