úterý 28. února 2017

Únor 2017

Únor je sice krátký, ale stihla jsem toho dost. Radovat se z Mgr. před jménem, stát se ze studenta nezaměstnaným a z nezaměstnaného zaměstnaným. Poznala jsem spoustu nových lidí, nechala si zlomit srdíčko, a částečně ho zvládla poslepovat zpátky. Byla jsem v kině na Pasažérech a Johnu Wickovi 2 (jděte na to!). Začala jsem zase číst beletrii, a zastesklo se mi po blogu. Uřízla jsem si alkoholovou ostudu, znovu rozehrála Zaklínače, pokročila v Dark Souls 2 a 3 a poprvé byla na hospodském kvízu. Taky jsem se rozhodla, že se budu stěhovat do Brna, takže to konečně budu mít blíž do Valmezu na Deskohraní :)

instagram

Co se knížek týče, rozečetla jsem dvě, ale dočíst je ještě nestihla. Dlouho jsem viděla jen odbornou literaturu, takže se s beletrií zatím jen tak pomalu oťukáváme a znovu seznamujeme. 

Dočítám Kingův Revival a jsem z něj nadšená. Horor to není, ale když nad tím přemýšlím, já mám asi radši tyhle jeho knihy o životě a osudových setkáních, než strašidelnosti. Nebo mám možná jen takové období, kdo ví. King tohle ale prostě umí. Vemte si Vykoupení z věznice Shawshank nebo Tělo (Stůj při mně), vždyť to jsou masterpieces největšího kalibru.


Poslední nádech mi kdysi přišel v Knihobitovi. Vzala jsem si ho s sebou do vlaku s tím, že od toho moc nečekám... a ono je to překvapivě fajn :) Jsem teprve na začátku, ale zdá se to zajímavější, než jsem tipovala podle anotace.

Co váš únor? Co jste dělali a co jste četli? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konstruktivní kritika se přijímá, urážky a sprosťárny se mažou. A samozřejmě díky za každý komentář :)