středa 24. prosince 2014

Výhra od KejBí a předvánoční soběnadílka

Ahoj všem! Tenhle chlubící článek jsem měla v plánu už včera (protože dneska se to v té záplavě nadílek a přáníček ztratí), ale byla jsem až moc zaměstnaná debordelizací pokoje. To je tak, když v něm dva týdny vládne kocour. Nedělá to dobrotu. Vážně, neznám přilnavější materiál, než kočičí chlupy. Ale dost už toho, kdo chce vidět co mi za poslední dobu donesli hodní páni pošťáci, ten ať čte dál :)


Metal Gear Solid jsem vyhrála u KejBí v Tajné soutěži, kterou pořádala spolu s Wayll. Vtipné je, že já se účastnila jenom té části soutěže u Wayll, protože jsem trubka zapomnětlivá. Když mi pak tedy přišel mail od KejBí že jsem vyhrála u ní, bylo to trochu překvapení :) Stejně jako výhra samotná. Dokud jsem totiž nerozbalila obálku, nevěděla jsem, co mě čeká. MGS jsem nikdy nehrála, je to mimo moje obvyklé herní spektrum, ale anotace vypadá fajn. Hrozící konec světa mi teď před zkouškovým vůbec nepřipadá jako špatný nápad. Ke knize jsem dostala i krásnou záložku, kterou ale věnuju mamce, protože jí pod stromeček dávám Květy z půdy. A uznejte, že ta záložka se k tomu krásně hodí :)


King je taková moje vánoční klasika. A protože máma letos prohlásila, že pod stromeček žádné knihy nedostanu, postarala jsem se o to sama. Závan klíčovou dírkou jsem nutně potřebovala, přece nenechám Temnou věž nekompletní :) A Mlhu jsem toužebně ohmatávala pokaždé, když jsem byla v knihkupectví.


Murakami zabírá největší část přírůstků. Po Kronice ptáčka na klíček jsem zatoužila hned, jak jsem ji uviděla. Pak už jenom stačilo poprosit přítele a bylo (aneb jak sobě udělat radost a jemu ušetřit starosti s vymýšlením dárků) :). 1Q84 pak už byla nutnost. Není to úplně levná záležitost, a kdy jindy zainvestovat, než právě na Vánoce.


Taky jsem usoudila, že je konečně načase zkusit všemi vychvalovaného Gaimana. Koralinu jsem viděla jako film a byla nadšená. Knihu jsem stihla dneska ráno dočíst a byla jsem nadšená úplně stejně. Nikdykde je Gaimanova asi nejvíc vychvalovaná kniha, takže byla další, po které jsem sáhla.


Nakonec jsem do košíku ještě přihodila 101 mandal pro krásný den. Nemehlo jako já sice nedokáže nic nakreslit, ale vybarvování by mi ještě šlo :) Mandaly mám navíc moc ráda. Několikrát mě zachránily i na různých praxích. Když člověk neví co vymýšlet, tímhle zabaví prvňáky i seniory. Rovnou jsem si koupila i pastelky, protože moje domácí zásoby na tom nejsou moc dobře. A málem jsem v papírnictví omdlela když jsem zjistila, kolik dneska takové pastelky stojí.


Tak se nezapomeňte pochlubit se svými přírůstky, ať už od Ježíška nebo jen tak :) Já si teď asi půjdu lámat hlavu s tím, co číst jako první :)

9 komentářů:

  1. Wow, naprosto krásná přednadílka :) Všechny knížky vypadají báječně. O Gaimanovi poslední dobou slýchám často, a to právě o těchto 2 knížkách. Koralína má navíc fakt pěknou obálku :) po 101 mandalách jsem také pokukovala, ale nakonec jsem si řekla, že si zatím vystačím s Wreckem, který mou kreativitu zabaví až až :D Ale doufám, že nějaké fotky svých mandal zveřejníš, fakt si takové články moc ráda prohlížím :) A máš pravdu, že to s tou výhrou zní docela absurdně :D Hezké Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě Wreck moc nebaví, asi jsem moc demotivovaná... všude jsou fotky parádních výtvorů a když se pak podívám k sobě, je mi do pláče :D S mandalama to snad bude jiná, možná se nějaká ta fotka objeví :) A Koralinu mám dočtenou... a jako můžu doporučit! :)

      Vymazat
  2. Krásné knížky! :) Mně teda ještě výhra od KejBí nepřišla, ale těším se na ni. :)
    A k tomu Doctorovi - určitě ho zkus. :) Lepší je ale nejdřív seriál, konkrétně obnovené série od roku 2005. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá, dám na tebe. Až budu chtít načít další seriál, zkusím tohle :) A gratuluju k výhře!

      Vymazat
  3. Moc pěkné. Koralínu a Závan klíčovou dírkou bych si taky rád doplnil do knihovničky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Zrovna vaše chvástačky (konkrétně hlavně tvoje) mě vždycky uvrhnou do děsný závisti :)

      Vymazat
  4. Krásné knihy. :) Já mám tři vánoční knižní přírůstky, ale asi si půjdu koupit ještě nějakou knížku sama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, co si člověk nezařídí sám... :D

      Vymazat
  5. tych 101 mandal je fakt krasnych!

    Zelam krasne sviatky a pozyvam na vianocnu giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovědětVymazat

Konstruktivní kritika se přijímá, urážky a sprosťárny se mažou. A samozřejmě díky za každý komentář :)