pondělí 1. září 2014

První narozeniny a vyhlášení soutěže

Ahoj všem! Je to dneska přesně rok, co jsem se rozhodla založit d(D)alší knižní blog, jeden z mnoha :) Za ten rok jsem poznala spoustu skvělých lidí, získala tipy na hromadu úžasných knih, narazila na spousty a spousty báječných blogů a utratila za knihy mnohem větší množství peněz, než kdy dřív.

Našlo si vás ke mně cestu (počítám jen GFC, ale vím že je vás o něco málo víc) 56, což je zhruba o 56 víc, než jsem kdy čekala :) Z 96 příspěvků jsem sesmolila 35 "recenzí", ale ruku na srdce, spokojená jsem s nimi tak možná poslední dva měsíce. 

A to je předsevzetí do dalšího roku: psát tak, abych s tím byla spokojená. A tím pádem snad budete spokojení i vy a za rok se tu třeba setkáme v hojnějším počtu. Mám v plánu pročistit blog od článků, které sama považuji za velký omyl a zapracovat na sobě. Proto teď taky ta pauza. Než to tu plnit něčím, čehož psaní mi nedělá radost a nutím to ze sebe, to radši ať je tu chvíli prázdno.

Takže vám s pomyslnou slzou v oku děkuju za super rok, vašich 547 komentářů (dobře, skoro půlka je moje) a teď už konečně k vyhlášení vítěze, než začnu blábolit ještě víc :)

Soutěže se vás účastnilo 16, takže šance na výhru byla poměrně velká. Výraz "knihomol" byste rádi nahradili třeba za čtivce, písmomila nebo knihočumila. Vyskytli se i knižní úchylové, písmenkofilové a maniakální knihofilové :) Někomu se, stejně jako mně, nelíbí MOL ve slově knihomol, tak navrhl knihokoťata. A vůbec jste byli úžasně kreativní :)

A kdo že vyhrál a může se těšit na Osvícení? 


6 komentářů:

  1. Tak dlouho jsem vymýšlela název pro knihomola, až jsem na soutěž zapomněla. Nevadí. :D Snad příště. :D Gratuluji Q.ee k výhře. :)
    Jinak gratuluji k roku na blogu. Doufám, že ti to ještě pár let vydrží ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k výročí! Doufám, že bude článek ke Kafkovi na pobřeží, kterého teď čteš :)

    OdpovědětVymazat
  3. vsechno nejlepsi k narozkaaaaam a gratuluju vyherkyni :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k výročí :) A přeji hodně nápadů a chutě do blogování na další rok! :)

    OdpovědětVymazat

Konstruktivní kritika se přijímá, urážky a sprosťárny se mažou. A samozřejmě díky za každý komentář :)