úterý 12. srpna 2014

Padesátkově-narozeninová soutěž o Kinga

Ahoj všem! Původně jsem soutěž chtěla vyhlásit 1. října, aby na ni byl přesně měsíc, ale to zrovna startoval knižní HOP, tak jsem to trochu odložila. Teď už to ale nelze dále odkládat, a tak přicházím s první blogovou soutěží. Je k oslavě 50 pravidelných čtenářů a vyhlášení proběhne na první narozeniny blogu. 

Pro někoho je možná 50 čtenářů za necelý rok fungování směšně malé číslo (zdravím Rachel Roo :D - edit - myšleno jako poklona a gratulace k raketovému vzestupu :)), já ale vážně nečekala, že si vás ke mně najde cestu tolik. Ani nevíte, jak mě to těší :) Ale upřímně, radši budu mít jednoho doopravdy věrného komentujícího čtenáře, než deset tichých, kteří jsou sice v kolonce GFC, ale moje články spíš nečtou než čtou. Proto v soutěži sledování blogu není povinné a vstupy navíc slouží spíš jako odměna stávajícím čtenářům. Novým se ale samozřejmě nebráním :) Jen bych ráda, aby nedocházelo k tomu, že někdo začne blog sledovat kvůli soutěži a po jejím skončení přestane. Vím, že i takoví vykukové jsou.

A teď už to hlavní: soutěžíme o Kinga. O jakého, to musíte uhodnout sami, prosím žádné vyzrazování v komentářích. Končíme 1. září, kdy vylosuju výherce, který bude mít týden na to, aby odpověděl na výherní email. Jinak losuju nového. Při té příležitosti vyjde i článek s některými vašimi odpověďmi a trochou narozeninové statistiky, jak to tak bývá :)

(kdyby byl problém, ozvěte se v komentářích)

Hodně štěstí :) A Slovákům se velice omlouvám, ale poštovné je vražedné. Podmínkou je tedy mít doručovací adresu v ČR (někdo už se stihl účastnit, tomu dvojnásobná omluva, já prostě vždycky na něco zapomenu...).


10 komentářů:

  1. jaaaak zdravim Rachel Roo :-/ pro me neni 50 ctenaru malo, vzdyt je to jedno, jak jsem nekde psala, at jich mas 50 nebo 1000, zdravi to cloveku neprinese, nenaji se z toho, bydleni mu to neposkytne, stesti v rodine taky ne, tak co, o nic prece nejde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a Kinga jsem nepoznala, jsem lama, musim jeste jednou progooglit obrazky :-D

      Vymazat
  2. To vůbec nebylo myšleno jako urážka ve smyslu, že paseš po čtenářích (nebo v jakémkoliv jiném smyslu)! Naopak jsem poukazovala na raketový úspěch tvého blogu, takže to byla spíš poklona než cokoliv jiného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale chápu, že to v souvislosti s tím, co píšu dál, asi mohlo vyznít špatně. Rozhodně to tak ale nebylo myšleno :)

      Vymazat
  3. Hodně štěstí zdraví hodně štěstí milý blogu... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blog děkuje :) Narozeniny sice má až 1. září, ale předčasná přání se taky berou :) A žes byla tak hodná a zeptala se, co zrovna čtu... tak Kafku na pobřeží od Murakamiho :)

      Vymazat
  4. Konečně se soutěží taky o něco jiného než o knihy, kterých se chce člověk jen zbavit :D 80% soutěží je o fakt úplné blbosti. Jakože jsem o nich ani neslyšel. A jako bonus dostaneme vystřihnutou záložku z kancláku :D
    Za tohle velký palec! ! !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem se s výběrem trefila :) Ale jako musím uznat, že občas se lidi zbavujou celkem klenotů, který bych si já osobně v knihovničce nechala i kdyby nevím co :)

      Vymazat
  5. Přeji všechno nejlepší k prvnímu výročí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky díky. Oficiálně je to až 1. září, ale proč nepopřát s předstihem :)

      Vymazat

Konstruktivní kritika se přijímá, urážky a sprosťárny se mažou. A samozřejmě díky za každý komentář :)