neděle 10. srpna 2014

Nové čtení (VI): kterak jsem si vyvěštila, co budu číst

Ahoj všem! Další týden je u konce a já přicházím s dalším článkem k Novému čtení. Tentokrát bylo zadání hodně cool - žádné vybírání knihy podle zadaných kritérií, knihu k přečtení jsme si měli vyvěštit. Kávovou i čajovou sedlinu jsem vyloučila rovnou, z horoskopu bych toho moc nevyčetla a křišťálovou koulí taky nedisponuju. A tak jsem po letech zase vytáhla tarotové karty, které mi kdysi věnovala sestřenka. Co jsem si vyvěštila za knihu a jak to do budoucna vypadá s mým milostným životem?



Když už jsem ty karty měla v ruce, kromě knihy jsem se zabývala i svojí budoucností. (Pro pořádek, nevěřila bych ani pravým tarotovým kartám, natožpak nějakým pofiderním z bravíčka... ale sranda je sranda). A protože jde o tarot lásky, bylo jasné, na co jsem se karet zeptala. Inu, je to na dobré cestě. Jen co překonám poslední překážku, padne mi můj milý do náruče. To jsem teda zvědavá, co to bude za překážku. A co to bude za milého :)

Teď ale k té důležitější části. Jakou knihu mi karty vybraly? Nedělala jsem žádné složité výklady, prostě jsem si jednu kartu vylosovala. A šťastnou kartou se stává.... fanfáry znějí... svatý altánek! Kdo četl můj středeční článek, už asi ví, jakou knihu jsem četla. Svatý altánek mi evokoval Karlíka a továrnu na čokoládu. Protože čokoláda je svatá :)


Karta navíc symbolizuje bystrý úsudek a rozum a víru ve vlastní schopnosti. Taky v tom vidíte pana Wonku? :) Dále se v legendě píše, že i když navenek možná nevypadáme, uvnitř nás se skrývá lesk a bohatství. Přesně tak je to i s Wonkovou továrnou. Navenek obyčejná budova a uvnitř jeden div za druhým.

Přiznám se, že tenhle způsob výběru knihy mě neskutečně bavil, a kdybych náhodou někdy nevěděla, po čem v knihovně sáhnout nejdřív, taroty jsou jasná volba :)


Co vy, věříte na věštby a horoskopy? :)

8 komentářů:

  1. Já mám někde normální tarotové karty :D Ale nejsou tak vtipné jako tyto :D A taky mám kyvadlo :D Jen tu kouli tady nikde nemám :D
    Uvažuju nad tím, že bych i toho Karlíka koupila :))

    Králík v krabici

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi dobře vybavená, koule časem určitě taky přijde :D

      Vymazat
  2. Ja nemám ani karty ani guľu, takže asi budem musieť použiť veštenie z čajových lístkov (veď v Harrym Potterovi nás to predsa Trelawneyová naučila, nie?). No to som zvedavá čo vyčítam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad tě to Trelawneyová naučila dobře a vyčteš něco skvělýho :)

      Vymazat
  3. Tyhle karty jsem měla z BravoGirl taky, panebožééé, uplně jsem si na to vzpomněla, chachá!

    Ehm, takže. Dlouho jsem se zajímala o numerologii, čísla, to je moje. A trochu na ni věřím. Jde spíš o charakteristiku ledí než věštění budoucnosti. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začínám mít pocit, že je měli snad všichni :D

      Když jsem dřív měla svoje "magický" období, s numerologií jsem si taky pohrávala. Pak jsem zjistila, že čísla nejsou nic pro mě a bylo hotovo... ach jo, závidím lidem co mají rádi čísla a rozumí si s nimi :)

      Vymazat
  4. Tak tohle je fakt hodně povedenej způsob výběru knihy :D. Já bych mohla věštit tak leda ze sypaného čaje, jinak bohužel žádné magické pomůcky nevlastním (alespoň ne v Brně). Doma mám zato ale knížku o věštění!
    Nejvíc se mi líbí, jak jsi to tak pěkně napasovala na toho Karlíka! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kdybych byla v Brně na studentském bytě, neměla bych tam ani ten čaj :D Knížka o věštění zní hodně cool! Já měla akorát knihu o bílé magii a tam toho o věštění moc nebylo. Jsem nevybavená, ach jo.

      Vymazat

Konstruktivní kritika se přijímá, urážky a sprosťárny se mažou. A samozřejmě díky za každý komentář :)