pátek 4. července 2014

Summer reading (I): letní tag

Ahoj všem! První úkol Míšina Summer readingu je tady. A jde o letní tag. Takže bez zbytečného okecávání jdeme na to :)

1. Jakou knihu si představíš, když se řekne léto?
Jako první mě napadla Lolita. Můžu ji číst pořád dokola, takže si ji s sebou ráda beru na cesty. A navíc se mi vždycky vybaví ta scéna z filmu, kdy leží Lo na zahradě pod rozstřikovačem a chudák Humbert je z toho úplně na větvi :) No a co je letnějšího, než ležet v horku na zahradě a nechat se zavlažovat?



2. Jakou postavu si spojíš s létem?
Bude to znít divně, ale Voldemorta - stejně jako léto přichází koncem školního roku a nemám ho ráda.

3. Do jaké knihy bys jela na dovolenou?
Protože nemám a asi jsem ani nečetla žádnou odehrávající se v Norsku, beru Abarat. Svět tvořený 25 ostrovy, kdy na každém je pořád jedna denní hodina. 25. hodina je obklopená tajemstvím, ale taková rozkvetlá Třetí odpolední nebo Yebba Soumrak, to bych si dala říct :)


4. Jaké knihy si s sebou bereš na dovču?
Většinou lehké a trochu "jeté", aby mi nebylo líto kdyby se třeba poničily. Poslední dobou tahám ale spíš Kindle, takže tam prostě nahážu co se mi zlíbí a pak si vybírám podle nálady. Na poslední pořádné dovolené to byla Píseň ledu a ohně. Sestřenka tam s sebou měla papírovou verzi a řeknu vám, byla jsem fakt ráda za čtečku :)

5. Co nejraději děláš v létě?
Nadávám na to zkur... níku vedro. A raduju se když mě někdo vytáhne k vodě, to zas jo :)

6. Co si představíš, když se řekne léto?
Hromady nadšených lidí, které nikdy nepochopím :) A pak grilovačky, volno a párty párty párty. A Fluff fest. Ono to asi fakt bude mít něco do sebe. Jen tak najít nějakou brigádu a mít to poflakování z čeho financovat :)

Budoucí tofu špízy :)

7. Co je tvůj největší zážitek z léta?
Letos zatím nic. Jinak každý rok, kdy jsme letěli na Kanáry. Pořád na to jedno místo, do stejného hotelu... bylo to jako letět do druhého domova, hlavně když člověk potkával lidi, které už znal. Hodně dlouhou dobu jsem tam chtěla pracovat jako animátorka, jen abych se tam mohla vrátit. Hm, asi se jdu rychle naučit španělsky :) A jinak můj první Fluff fest, kde jsem potkala úplně nové lidi a pořád patří k jedněm z těch nej co mám.

8. Kdybys měla napsat knihu o létě, o čem by byla?
O princezně Mařence, která se nikdy nespálí, nebude se jí chtít omdlívat sotva vyleze ven a v jejím království muži nenosí žabky :)

4 komentáře:

  1. Fakt už bych si tu Lolitu měla přečíst! Třeba zrovna tohle léto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lolitou určitě nic nezkazíš. Aspoň doufám. Ale šance je malá, ta kniha je vážně skvělá :)

      Vymazat

Konstruktivní kritika se přijímá, urážky a sprosťárny se mažou. A samozřejmě díky za každý komentář :)