pátek 11. července 2014

Summer reading (II): letní abeceda

Ahoj všem! Druhý úkol do Summer readingu pořádaného Míšou z Kouzelné klubovny je tady. Jak vypadá moje léto?

A: absence peněz
B: blogové projekty :)
C: citronáda
D: dobrovolnictví (knihovna pravděpodobně nevyjde, tak to snad jistí Dětský domov... když není brigáda, tak budu užitečná aspoň takhle :))
E: euforie z toho, že jsem doma a ne v Brně, přes školní rok se ho nabažím až až
F: festivaly a festiválky
G: Geralt z Rivie


H: hraní Skyrimu, HoMaM, Dragon Age a starých dobrých NFS Underground :)
CH: chuť na koupání
I: individua, podivná individua everywhere
J: "Já budu až do konce života hodná, jen ať se prosím zase nespálím."
K: kocour

Pak má člověk něco přečíst... :)

L: led v pití... vlastně tam občas mám víc ledu, než toho pití
M: malinovka
N: nanuky
O: oblíbení lidé
P: párty (zas tak moc jich není, ale když píšu SMS a věta začíná tím, že "jdu na...", mobil automaticky doplňuje párty :))
R: rajčata!
S: sport (to jsem měla dát spíš k P, jako pokusy o sport... :))
T: tzatziki
U: umírání vedrem
V: vanilkové doutníčky
Z: zkušené vyhýbání se mytí oken :)

Jak vypadá vaše léto? Klidně bez abecedy :)

8 komentářů:

  1. Jé, to je moc hezký, akorát pod K bych čekala něco jiného než kocoura :-) Moje léto bude (už je to tak pár let od promoce) T jako Trochu volněji v práci, O jako O to víc se budu učit a vzdělávat a číst, D jako dvě dovolené do konce září mě čekají. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však kniha je tam s kocourem :) D je moc fajn, užij si obě! :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Joo, je to fešák, podrbu ho za tebe za uchem :)

      Vymazat
  3. Jé, tak to je hezký nápad, takovou abecedu si asi taky udělám! A kocour je úplně nejúžasnější, fascinuje mě ten pohled ve stylu "teď jsem tady já, takže doufám, že tu pitomou knížku necháš být a budeš se mi věnovat" :D. A moc ti fandím s dobrovolnictvím, strašně obdivuju všechny, kteří jsou ochotní věnovat svůj čas dobré věci, aniž by jim z toho něco káplo. Bohužel se musím přiznat, že já dávám přednost placeným brigádám, protože jsem strašnej materialista :-/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě udělej, moc ráda se podívám :) Jo, ten jeho pohled jsi vystihla přesně :D No kdybych měls možnost placené brigády, tak neváhám, peníze bych vážně potřebovala. Ale nesehnala jsem, tak se holt zkusím nějak zabavit, trochu při tom pomoct, a v životopise se mi to taky neztratí :)

      Vymazat
  4. A máme úplně stejně :D Tohle je moc pěkný projekt, skvěle se to četlo :) A super kocour!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A je moc smutné písmenko... :D Jsem ráda že sis početla, projekt je to vážně moc fajn. A kocoura sem přestanu dávat, bude z tý vší chvály hrozně namyšlenej :D

      Vymazat

Konstruktivní kritika se přijímá, urážky a sprosťárny se mažou. A samozřejmě díky za každý komentář :)