úterý 8. července 2014

Co nepřinesl pošťák...

...protože Balík do ruky je evidentně krycí název pro "já ani nebudu zvonit, prostě vám hodím do schránky lísteček a vy se hezky projděte na poštu." Tak jsem se prošla a nepříjemná paní na poště mi dala balíček z Levných knih. To mi naštěstí zvedlo náladu, takže jsem odpustila všem nepříjemným lidem světa a šla rozbalovat. Co na mě čekalo?

Jop. Knihy. Kdo by to řekl :) Byla bych radši, kdyby se to obešlo bez všech těch ohlých rohů, ale hlavní je, že jsou doma :)



Ready Player One je kniha, bez které se poslední dobou neobejde snad žádná měsíční chvástačka. A blogosféra si zase jednou může připsat bod za to, že mě donutila něco si pořídit. A to jsem vždycky myslela, jak jsem neovlivnitelná :)


Deník Ellen Rimbauerové jsem poprvé zaznamenala, když o něm mluvila Wendy v tomhle videu. Jde o přepsaný scénář ke Kingovu filmu Dům v růžích. Kinga já miluju, takže nebylo moc co řešit. Hlavně za těch 19 Kč :) Dům v růžích jsem ještě neviděla, ale jen co bude trochu času (4 a půl hodiny, ehm ehm), kouknu na něj a potom si přečtu knihu.


A dál už je to v duchu Academie. Mám doma jenom Pianistu, tak jsem si řekla, že využiju příležitosti a pořídím mu kamarády ze stejné edice :) Jen jsem čekala, že stejně jako v Pianistovi, budou i v dalších knihách fotky z filmů. No, nejsou.

Rosemary má děťátko jsem kdysi četla i viděla a obojí jsem si náramně užila. Četla jsem i pokračování, Rosemary a její syn, ale první díl je podle mě mnohem lepší. A že je to tak hezky útlé, asi si to někdy během deštivého večera sjedu znova :)


Mefista jsem pořídila ze zvědavosti. "Zčásti autobiografický, protifašistický román"? Sem s tím!


A nakonec Jarmark marnosti. Kromě toho, že se tak jmenuje jeden z mých oblíbených kosmetických blogů (který pravděpodobně umřel a mě to moc mrzí), každý kdo ho četl, ten na něj pěje ódy. Není to úplně kniha, po které bych obvykle sahala, ale co naplat, zase jednou zapracovala doporučovací masáž :) 


Jak se vám líbí moje přírůstky? A co jste si v poslední době pořidili vy? :)

10 komentářů:

  1. Včera jsem byla v Levných knihách a po Jarmarku jsem pokukovala. Nakonec jsem si ho nevzala, ale myslím, že se pro něj přeci jen vypravím. :)) Za to jsem si v LK koupila za 19,- knihu Bestseller - už jsem na ni u někoho pokukovala a za tuhle směšnou cenu. Navíc jsem v jednom knihkupectví natrefila na "Jako zabít ptáčka" za 79,- a to mi udělalo moc velkou radost:) Jinak pěkné přírůstky. :)

    http://nest-full-of-daffodils.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, Jako zabít ptáčka by mě za tuhle cenu taky moc potěšilo :)

      Vymazat
  2. S Ready player one se teď roztrhl pytel. Asi se po tom taky budu muset kouknout. :) Jinak já mám s paní pošťačkou skvělý vztah, sice bydlím na vesnici, kde se všichni znají, ale tuto paní jsem tu nikdy dřív neviděla a je hrozně milá. Chodí kolem 9. ráno, kdy ještě spím a tak se naučila, že zvoní třeba 5x za sebou a já rozespalá vyletím, protože vím, že to znamená nové knihy. :D A co se týká eshopu LK, tak jsem hrozně zklamaná. Objednávala jsem teď 2x za 10 dní knížky a v každé objednávce mi poslali alespoň jednu špatnou knihu. Kdyby se to stalo jednou, OK, ale podruhé za sebou? Dost mě to naštvalo a na nějakou dobu jsem s eshopem LK skončila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, na vesnici jsme taky měli super pošťačku... chodila sice kolem 11., ale budila mě taky :D Těch LK je škoda, no... knihy jsou to sice za hubičku, ale zničený by to posílat nemuseli :/

      Vymazat
  3. Pošta je katastrofa, škoda mluvit, taky jsem tam dneska byla, i když my už si pošťačku trochu vycvičili, manžel často dělá z domova. Z knížek znám (like) jen Rosemary, a nalákala jsi mě na Jarmark, dosud jsem kolem něj chodila s obavou, že ta jeho tloušťka mi rozbije všechny kabelky, protože u sebe pořád nějakou knihu tahám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás chodí asi tři nebo čtyři různí, takže sotva se člověk domluví s jedním, pokazí to druhej... :D Hmm, nalákala jsem na Jarmark, a to jsem ho ani nečetla, to mám teda schopnosti :) A lajk za lajk za Rosemary! :)

      Vymazat
  4. Skvělý článek a moc pěkné fotky!! :)
    Jsem ráda, že jsi viděla naše video :P :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      A čas od času kouknu, když potřebuju pozitivní vzpruhu :)

      Vymazat
  5. Ready player One si chci taky pořídit :) Štve mě, že jsem si to objednala z levných knih, dala osobní odběr (jelikož je tady ve městě máme) a tím to skončilo :D Žádný potvrzení, zpráva o doručení objednávky nic :D Tak doufám, že to tam ještě budou mít :D

    Králík v krabici

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt jo? To jsou vykukové... já osobní odběr využila jednou v Brně a fungovalo to parádně. Dokonce jsem jim psala mail ohledně toho, jak dlouho mi to nechají na prodejně (někde měli psáno 20 dní a někde 10) a okamžitě mi přišla odpověď ať si s tím nelámu hlavu, že mi to tam nechají třeba měsíc. Tak jsou na tebe asi zasedlí :) Držím palce ať ještě mají :)

      Vymazat

Konstruktivní kritika se přijímá, urážky a sprosťárny se mažou. A samozřejmě díky za každý komentář :)