pondělí 30. června 2014

Jak jsem si vedla v read-a-thonu?

Ahoj všem! Týdenní read-a-thon v duchu dlouho nečtených knih je za námi. Nedělala jsem pravidelné aktualizace, vezmeme to hezky všechno najednou, den po dni. Měla jsem v plánu tři knihy (viz tady) a světě div se, zvládla jsem je všechny. To je u mě zázrak, jsem vážně pomalík a v průměru přečtu tak 50 - 100 stránek za den. 

Začala jsem s knihou Bobby Conroy vstává z mrtvých a jiné strašidelné příběhy. Na fotce výchozí stav před vypuknutím. (Jo a hodiny v pozadí neřešte, něco je foceno k večeru, když už jsem věděla že třeba nebudu číst, něco po probuzení než jsem začala apod...). 


A jak to bylo dál? 


V pondělí jsem musela vyřizovat nějaké pochůzky, ale stejně jsem se oproti běžnému dni celkem překonala. Navíc Bobby se čte poměrně rychle. Načteno sympatických 144 stran.

Mít kočku je fakt požehnání, máte chlupy i na záložce :)

Úterý byl můj nejlepší den. Dočetla jsem Bobbyho a začala s Noční rasou od Barkera. Na moje poměry úctyhodných 234 stran.


I když je Noční rasa menšího formátu než Bobby, nečetlo se to tak rychle. I přesto jsem ve středu dala pro mě nadprůměrných 170 stran.


Ve čtvrtek jsem dočetla Noční rasu, jen jsem vynechala posledních asi 30 stránek doslovu. Někdo tam pitval Barkerova díla a to mě nebaví a vlastně ani nezajímá, radši si to rozpitvám po svém. Pustila jsem se do Zaklínače, a ten se čte skoro sám. Příjemných 174 stran.


Pátek byl smutný den pro čtení. Ráno jsem neměla čas, přes den jsem toho taky moc nestihla a večer jsem nebyla doma. Slabých 71 stran.


Sobotu jsem ani nefotila. Za celý den jsem byla doma tak dvacet minut, takže nebylo kdy číst. Kromě toho, když jsem přišla domů z páteční hospody. A protože to už bylo po půlnoci, počítám to do soboty. Takže ubohých 43 stran.

No a v neděli jsem dočetla Zaklínače. Protože na další díl jsem musela počkat do dneška, až mi ho kamarád půjčí a nechtělo se mi začínat nic dalšího, nedělní skóre je ne úplně špatných 154 stran.


Suma sumárum 7 dní, 3 knihy, 990 stran. Pro někoho málo, pro někoho moc, pro někoho akorát. Já osobně jsem se sebou spokojená, tolik toho normálně nenačtu :)

Jak jste si v minulém týdnu vedli vy, ať už jste se účastnili nebo ne?

7 komentářů:

  1. Ty fotky s budíkem a záložkou zastrčenou v knize jsou naprosto geniální! Škoda, že mě to taky nenapadlo.
    990 stran je opravdu dobré číslo.
    Díky, že si se zapojila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééj, jsem ráda že ten nápad někdo ocenil :) A já díky za vyhlášení maratonu, je vidět že mě to fakt motivovalo :)

      Vymazat
  2. Tak tohle "zátiší" je vážně nádherné a fakt geniální kompozice:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, moc děkuju. Příště se budu snažit víc. Nebo si aspoň utřu prach na stolku :D

      Vymazat

Konstruktivní kritika se přijímá, urážky a sprosťárny se mažou. A samozřejmě díky za každý komentář :)