čtvrtek 5. června 2014

Bloger tag vymírá po přeslici

Ahoj všem! Když už lidi musejí nominovat i mě, tak je načase tag ukončit :) Proto splním nominaci (děkuji Jitulisko) a tím to tady u mě končí, ať si s tím naloží kdo chce jak chce. Ono je toho beztak všude dost. Ale proč ne... je to sranda věc a nemusím u toho moc přemýšlet, což mi teď prostě nejde (a pak se něco učte). Takže 10 věcí o mně, 10 odpovědí na všetečné otázky, a pak žádné další nominace. Leda že by někdo hodně chtěl.

1. Tady jsem psala, že nepiju alkohol. Inu, tenhle experiment byl po dvou a půl letech ukončen. Není nad pivko v letním horkém dni. Nebo vlažném jarním. Nebo mlhavém podzimním... :)

2. Nenávidím svoje vlasy a vůbec mám hromadu komplexů. Za většinu z nich vděčím spolužákům ze střední :)

3. Občas propadám depresím z toho, že v životě nestihnu všechno, co bych chtěla. Tak se zařeknu, že začnu žít aktivněji a že budu využívat dny naplno. Potom půl dne prospím a půl dne koukám na divná videa na YouTube.

4. Děsí mě fakt, že už nemůžu sníst cokoliv a nepřibrat.

5. Nikdy si nemůžu vybavit název prsteníčku a ukazováčku, stejně jako říjen (navždycky to pro mě bude ten měsíc po září).

6. O tom, že mám problémy s ručičkovýma hodinkama, se snad radši ani nebudeme bavit.

7. Lidi o mně občas říkají, že jsem roztomilá. Než mě slyší promluvit.

8. Moje nejoblíbenější slovo je zmrd.

9. Přitahují mě potetovaní muži. Čím víc, tím líp.

10. Miluju boty na podpatku, ale většinou jen dokud si je neobuju.

A otázky od Jitulisk...o...a...y?

1. Jaký žánr nečteš?
Celkem mě míjejí všechny ty knihy o seberozvoji a osobním růstu a duchovnu... taky nemusím "příběhy které vás pobaví i rozpláčí", zkrátka knihy typu Slepičí polévka pro duši apod.

2. Jaká kniha tě nejvíc rozčílila?
Většinou mě nečílí kniha, ale hrdinové. Třeba Dorian Gray, to byl děsnej kus vola. Nebo oba hlavní protagonisti 50 shades, těm bych oběma s chutí dala jednu výchovnou (i když nevím nakolik by to v tomhle případě bylo efektivní).

3. Jaký hrdinka nebo hrdinka z knih je tvůj nej?
Zapeklitá otázka... mám jich ráda až moc. Ale nejvíc mi asi k srdci přirostl Stanley "Sheemie" Ruiz z Temné věže. Většinu série tam sice buď nebyl, nebo nedostal moc prostoru, ale když to přišlo... Tenhle mentálně retardovaný týpek si člověka prostě dokáže získat. A i když to není hlavní hrdina, pro mě je jeden z těch největších.

4. Kterou knižní postavu bys na místě odstřelila?
Čelem ke zdi ať se prosím postaví Anastasia Steeleová. A vedle ní Dolores Umbridgeová. Kdybych měla k dispozici jen jednu kulku, druhou s radostí umlátím pažbou pistole.

5. Jakou knihu by stálo za to prožít se vším všudy?
Zrovna mě nenapadá žádná, kde by hrdinka zbohatla, jezdila na motorce a měla harém potetovaných mužů... Tak řeknu sérii Abarat, ten svět je boží.

6. Ideální dovolená?
Ráda bych zase do Norska. Fjordy, příroda, chatičky, divné sýry... :)

7. 40 stupňové léto nebo - 20 stupňová zima?
Nenávidím vedro, dělá se mi z něj neskutečně špatně. To radši tu děsnou zimu.

8. Co bys dělala, kdybys nemohla číst?
Tak to bych se asi nemohla vzdělávat, ušetřila bych za knihy, nepropadala depresím že je nestihnu všechny přečíst... a můj život by nebyl ani zdaleka tak fajn :)

9. Jak často přeorganizováváš knihovnu?
Kdykoliv mi nějaká nová kniha naruší systém.

10. Jakou knihu bys dala přečíst nepříteli?
Asi nějakou tlustou a obtížnou, abych se ho na dlouho zbavila :) 

8 komentářů:

  1. Pěkně jsem se pobavila, zejména si představuju, jak mlátíš pažbou literární postavu. S Dorianem bych ti pomohla. Jinak jsem teda netušila, žes tak drsná holka, tak se radši klidím. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas tak drsná nejsem, vlastně jsem hrozný máslo... takže žádný klizení! :D A jsem ráda, že konečně někdo sdílí moje pocity z Doriana :) Když jsem to minule někde nadhodila, všichni se ho zastávali, pfff.

      Vymazat
  2. Jop to se ti povedlo :D Od srdce sem se zasmála jako už dlouho ne :) Perfektní :) Jitulisko ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že jsem pobavila. Ale děkovat můžeš hlavně sobě, za nominaci a otázky :)

      Vymazat
  3. Tak tohle byl jeden z nejzajímavějších tagů, které tu putují. :) Skvělé odpovědi. Taky mám často ráda boty na podpatku, lituju, že mě z nich tolik bolí nohy a že na těch vyšších neumím chodit. Já bych asi nezastřelila nikoho, něměla bych na to, ať už je ta postava jakkoliv blbá. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Pokud jde o podpatky, máme to fakt stejně... o jehlách si můžu nechat jenom zdát, ach jo. A neboj, taky bych nestřílela. I když u Dolores by mi hodně cukala ruka :D

      Vymazat
  4. Tak to jsem se vážně pobavila :D S body 2-4 naprosto souhlasím a představa, jak mlátíš Dolores pažbou :D A Dorian Gray mi taky k srdci nepřirostl, kniha skvělá, ale on jako postava zahrabat. Jinak koukám, že jsi pořádná holka od rány, to se mi líbí, to já neumím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neee, koukám že jsem ze sebe udělala mnohem většího drsoně než bylo v plánu (a hlavně než jsem)... někdy to budu muset napravit, než se sem všichni začnou bát chodit :D

      Vymazat

Konstruktivní kritika se přijímá, urážky a sprosťárny se mažou. A samozřejmě díky za každý komentář :)