neděle 6. října 2013

Liebster Blog Award

Vážně, vážně, vážně už jsem dneska chtěla přispět recenzí! Jenže jsem si zapomněla poznámky v Brně, a pak mě ještě ke všemu převezla Q.ee a Carmen touhle nominací. Tak strašně mě to totiž potěšilo, že hned musím reagovat. A taky už teď nevím koho nominovat, což teprv kdybych otálela :) Každopádně děkuju moc, vážně mě to potěšilo!



A o co vlastně jde?

1. Řekněte o sobě 10 věcí
2. Odpovězte na 10 otázek blogera, který vás nominoval
3. Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat
4. Nominujte 5 blogerů, kteří mají méně než 200 čtenářů
5. Informujte blogery o tom, že jste je nominovali


10 věcí o mně:

1. Studuju psychologii a jednoho dne bych ráda pracovala na protialkoholním.
2. Nejím maso, nepiju alkohol, nekouřím, nehulím a vůbec jsem celá nudná :)
3. Nikdy si nekupuju půlku chleba, vždycky dvě čtvrtky. Líp se mi krájí.
4. Zkoušela jsem hrát na kytaru, chodila jsem na keramiku a pravidelně začínám "od zítřka" cvičit, ale nikdy u ničeho nevydržím.
5. Miluju veškeré bločky, notýsky a sešítky, i když si do nich většinou stejně nemám co psát.
6. Moje nejoblíbenější zvíře je kočka, ale dokážu se půl dne rozplývat i nad koalou.
7. I když o mně lidi říkají, že působím tvrdě a nekompromisně, rozbrečí mě každý druhý film.
8. Jsem příšerná řidička a řidičák jsem dostala nejspíš omylem.
9. Podobně špatně i vařím.
10. A když nemám svoji denní dávku čokolády, dokážu být celkem nepříjemná :)

Otázky od Q.ee
1) Co Tě nejvíce na blogování baví?
V ideálním případě odezva čtenářů :)
2) Jaká byla Tvá první přečtená knížka?
To si vážně nevybavím... jako malá jsem ráda četla Čtyřlístek, kvůli tomu jsem se naučila číst už ve školce, abych nebyla závislá na mamce :)
3) Je nějaký žánr, který Tě ani trochu nebaví a žádnou takovou knihu nepřečteš?

Asi milostné splácaniny typu Lanczová a tak.
4) Kdyby jsi mohl/a strávit jeden den s nějakou knižní postavou, která by to byla, proč a co by jste dělali?

Hmmm... asi s Mikem z knihy Dvanáct, to byla moje vůbec první láska. A vedli bychom spolu intelektuální debaty.
5) Chtěl/a by jsi někdy vydat svou vlastní knihu?

Ó ano! Jenže už asi navěky zůstane rozepsaná v šuplíku.
6) Čím by ses chtěl/a v budoucnu živit a proč?

Na to už jsem odpověděla o kus výš. A proč? Protože proč ne :)
7) Umíš si představit svět bez internetu, počítačů a televize?

Ne, ne, ano.
8) Jak vypadá Tvůj obyčejný den?

Vcelku obyčejně. Vstanu, něco dělám, jdu spát. Nuda :)
9) Kde nebo kdy si nejraději čteš a proč?

Nejraději v posteli před spaním. Nebo po probuzení. Nebo během dne... :) Hlavně ať na to mám klid a pohodlí.
10) Co si momentálně nejvíce přeješ?

Aby se ten náš kocour konečně uzdravil a já nemusela pořád chodit na veterinu, začínám si tam připadat skoro jako doma. 

Otázky od Carmen:
1. Je nějaké fantasy zvíře, které byste chtěli jako mazlíčka?
Vím, že mantikory jsou trochu riskantní mazlíčci, ale stejně... :)
2. Jaký je váš oblíbený knižní žánr?
Horrory a fantasy.
3. Máte oblíbenou pohádku?
O spravedlivém Bohumilovi od Němcové. V mojí knize je u toho brutální ilustrace, jako malá jsem z ní měla noční můry... ale protože jsem byla trochu morbidní dítě, tu pohádku jsem měla tuze ráda :)
4. Červené nebo bílé víno?
Rychlý špunty :D
5. Mobilní telefon - IOs, Rim, Android neb WP?
Mám Android, nic jiného jsem nikdy ani neměla (vlastně jsem nikdy dřív neměla smartphone).
6. Jste romantické duše? Jak si představujete ideální žádost o ruku?
Snažím se dělat že nejsem, ale čas od času to na mě přijde :) Žádost o ruku ale doufám nikdy neobdržím.
7. Je nějaká schopnost, kterou byste chtěli dokonale ovládat?
Vždycky jsem chtěla umět kreslit. A mít k tomu dostatečnou fantazii.
8. Co nejraději vaříte?
Nic, nesnáším vaření... (aspoň mám jisté, že mě o tu ruku fakt nikdo nepožádá :D). Ale když už to musí být, tak noky s nivovou omáčkou.
9. Chodíte do knihovny nebo preferujete E-booky?
Do knihovny si chodím jen pro učebnice... e-booky jsou fajn, ale já jsem hamižná, takže chci mít všechno doma v knihovničce.
10. Víte, co byste v životě chtěli dokázat?
Snad jenom dostat se na to protialkoholní a mít aspoň pár pacientů, kteří nezrecidivujou. A taky zachránit všechny kočky na světě!

Koho nominuju:
1. Katie
2. Malý kapustňák
3. eM a Myanmar 
4. Zdeňka M.
5. Azraelka

Moje otázky pro nominované:

1. Máš neomezený rozpočet, ale můžeš si za něj pořídit jen jednu knihu, jakkoliv vzácnou nebo drahou. Co to bude?
2. Nejroztomilejší zvíře na světě je?
3. Co budeš dělat, když na 24 hodin vypadne elektrika?
4. Na světě je úplně poslední rohlík (nebo krajíc chleba), čím si ho namažeš?
5. Film, který tě dokáže nejvíc rozesmát?
6. Kniha, kterou jsi měl nejradši v dětství a proč?
7. Tvůj největší koníček je?
8. Je něco, co bys na sobě rád změnil a proč?
9. Kterou píseň bys chtěl slyšet jako poslední v životě?
10. Spolupráci s jakým nakladatelstvím/značkou kosmetiky nebo oblečení/čehokoliv by sis nejvíc přál?


16 komentářů:

  1. Já bych chtěla spolupracovat s Tritonem :D Je to asi jediný funkční fantasy nakladatelství u nás :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a bločky, notýsky a deníčky kupuju taky. A většinou do nich nic nepíšu, je mi líto je popsat je jen tak a stále čekám na vyšší smysl :D Řídím obstojně, ale parkování je teda něco, jsem asi jedinej člověk co dokázal rozbít dvoje dveře na své straně na parkovišti :D
    Btw. Psychologii jsem taky chtěla kdysi studovat, nechceš mi udělat nějakej rozbor? :D Potřebuju zjistit na co si podat přihlášku, abych nepromrhala další rok, a jsem celkem bezradná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Damned, kdybych věděla že jsi mě nominovala, dala bych tě taky... ale snažila jsem se dát někoho, kdo ještě nebyl (nebo o tom nevím)... Haha, rozbor, to tak. Za ty dva roky na škole znám jen něco málo z historie psychologie, trochu statistiky a něco málo dalších nesmyslů... praktický zkušenosti a dovednosti veškerý žádný :D
      A jestli tě to uklidní, já v autoškole prorazila kolo :D

      Vymazat
    2. Dobře ty! :D V autoškole jsem nic nerozbila :D Rozbila jsem až svoje auto :D Teď stojí na ulici a bojím se k němu přiblížit :D

      Vymazat
  3. Notýsky a bločky znám moc dobře.:-) Včera jsem si ale jeden zavedla na poznámky k recenzím, i když jsem si dlouho říkala, že je to vlastně škoda.:-)
    Jinak, děkuji za nominaci.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vznešenej účel, takže žádná škoda! :) A není vůbec zač :)

      Vymazat
  4. Velice děkuji za nominaci, vážím si toho. Udělalo mi to velkou radost. Vážně díky.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj! Moc děkujeme za nominaci, určitě se obě rády zúčastníme :)

    Jinak po přečtení článku se nemůžu nezeptat - ty studuješ psychologii v Brně? A na jaké fakultě? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, jsem ráda že se zapojíte, těším se až si počtu. Jo, studuju tady psychologii na FF. U vás na blogu zmiňuješ, že se chystáš taky na psycho. Už k tomu došlo, nebo je to ve fázi příprav? :)

      Vymazat
  6. Já jsem v Brně v prváku na FSS :) A v kolikátém jsi ročníku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paráda! Zvolila jsi tu míň flákačskou cestu... :D Jsem ve třeťáku, ale zmatená jsem pořád stejně jako v prváku :D

      Vymazat
    2. Tak zatím se příliš nepřetrhnu, ale to bude nejspíš dáno mou schopností prokrastinovat až za mez únosnosti :) Nechceš dát někdy v Brně sraz? :)

      Vymazat
    3. Co by ne, když ráda vymýšlíš ty repelenty proti nudě :) Kdyžtak mi napiš na mail (dybovamanka at gmail.com), ať to tu neřešíme v komentářích (ale tolik jsem jich pod článkem ještě nikdy neměla! :D)

      Vymazat
  7. Já se poseru, mám pocit, že mi rodiče něco zatajili a že mám sestru!

    Pod tyhle odpovědi se můžu podepsat a u dalších souhlasím z části :D

    4., 5., 6., 7., 9.
    5), 7), 8), 9), 10)
    1), 2), 4), 6), 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak to je slušná kompatibilita :D Taky nemocnej kocour, jo? Jsou to potvory...

      Vymazat

Konstruktivní kritika se přijímá, urážky a sprosťárny se mažou. A samozřejmě díky za každý komentář :)