neděle 1. září 2013

Na začátek

Ahoj všem, vítám vás na jednom z mnoha knižních blogů. Tohle je jen další z nich, ale troufám si říct, že bude od ostatních trochu odlišný.



...protože nemám profil na goodreads, ale pěkně postaru na databázi knih.



...protože tady nebudou meme typu čtvrteční opisování prvních vět z právě čtené knihy, sobotní inspirace a co já vím ještě. Nečekejte ani měsíční chvástačky, poslední dobou se snažím knihy spíš prodávat než nakupovat :)



...protože nepřečtu 120 knih za měsíc jako všichni ostatní, i když bych strašně ráda.



...protože zatím narážím hlavně na blogy věnované knihám pro dospívající, červené knihovně a tomu, co zrovna frčí. A já radši fantasy, horrory a psycho Japonce. Moji největší oblíbenci jsou King a Murakami. Jestli někdo má tip na blogy s podobným zaměřením, šup s tím do komentářů.



Tak uvidíme, jak se to tu nakonec vyvrbí. Každopádně se nebojte spoilerů ani podobných podlostí, to vám můžu slíbit. To, a spoustu mých názorů a výlevů týkajících se knižního světa :)

6 komentářů:

  1. Se znovu hlásím :D Fantasy a King, to je moje :D Pokud budeš chtít sledovat budu ráda :)
    Zatím tam nemám velké množství knižních recenzí, ale rozjela jsem blog taky nedávno a furt jsem se nerozhodla, zda tam dát i knihy co už jsem četla dřív, nebo ne :D Tak dávám aktuální :))
    Ale toho Kinga tam asi šoupnu :))
    Nečtu jen fantasy a horrory, ale i autory, kteří mě něčím zaujmou - většinou nějaké humorné knihy (romance a podobné moc nemusím)

    http://kralikvkrabici.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen se hlaš! :D Blog jdu hnedka omrknout, pořád hledám nějaký další, kde nebudou jen YA tituly, ale i něco navíc. A určitě jsem pro, dát i nějaký starý knihy, pokud si je teda pamatuješ... já musím psát recenze za čerstva, protože nic neudržím v hlavě. To byl trochu problém u matury :D

      Vymazat
  2. Je fajn, že máš trochu jiné zaměření, spousta blogů píše o stejných knížkách.

    Já hlavně objevuju knížky staršího vydání, které neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, to je přesně můj problém... Zatím jsem našla jen málo dobrých blogů, který by psaly o něčem jiným než o YA. Hlavně když na 20 blozích vidím tu samou knihu, protože ji zrovna Fragment rozdával, trochu mi to pokazí náladu...

      Vymazat
  3. Jupí, já mám takovou radost, že jsem objevila někoho s podobným vkusem na knihy, kdo neomílá pořád jen YA, romance a recenzní výtisky (na které jsou pak recenze v jednu chvíli snad na všech populárních blozích)! Moc se mi u tebe líbí, tak zdravím a přeju krásnej den :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neříkej, že ses pročetla na začátek :) Jak jsem si po sobě tenhle článeček přečetla, musela jsem ho trochu poupravit, protože nakonec blog nevedu úplně tak, jak jsem chtěla. Ale moc děkuju, zlepšila jsi mi den, tak snad ten tvůj bude taky fajn! :)

      Vymazat

Konstruktivní kritika se přijímá, urážky a sprosťárny se mažou. A samozřejmě díky za každý komentář :)